תנאי שירות

דף הבית >> תנאי שירות
 
תנאי שירות
 
בתי כפר באיטליה – www.batei-kfar.co.il
 סעיפים עיקריים בחוזה שכירת הבתים:
הזמנה: ישירה לחברה, באמצעות הנציג בישראל ו/או סוכן נסיעות מורשה ע"י מילוי טופס הזמנה.
מחיר השכירה מצוין במחירון השנתי.
בעת ההזמנה ישלם הלקוח מקדמה השווה ל- 30%  של דמי ההשכרה ודמי רשום.
אופן התשלום: דמי השכירות ישולמו במלואם  לא יאוחר מ- 30 יום לפני תחילת תקופת השכירות.
 
התשלומים יכולים להתבצע:
1 . ע"י המחאה או הוראה תשלום של הדואר ע"י העברה בנקאית לזכות החברה.
2 . ע"י כרטיס אשראי VISA/EUROCARD/MASTERCARD:  לציין את שם בעלי הכרטיס, מספר כרטיס ותקפו.
עם קבלת מלוא הסכום, יקבל הלקוח אישור הזמנה  (voucher) אותו יש להציג למשכיר הבית בעת הגעה למקום.
 
מחירים: אם לא מצוין אחרת בקטלוג או במחירון, המחיר כולל שימוש במים חמים וקרים, חשמל וגז, כלי מטבח, כלי מיטה וכלי רחצה: כמו כן כלולות במחיר שתי פוליסות ביטוח:
א) אחריות הלקוחות, ב) אחריות בעלי הבית.
בחלק ממקומות ההשכרה, הלקוח יתבקש להפקיד דמי ערבון ולשלם שירותים נלווים כגון טלפון, חמום, ניקיון סופי. סך העלויות הנלוות יפורטו ללקוח קודם ההזמנה.
 
מועדי הגעה ועזיבה: על הלקוח לעמוד בלוח הזמנים המצוין על גבי אישור ההזמנה. על הלקוח לעמוד בלוח זמנים זה. כל שנוי בזמני ההגעה יש לתאם מראש עם בעלי המקום או המשרד.
מספר הדיירים : אין לשכן בחדר מספר דיירים גדול מזה שצויין בהזמנה. שינוי מספר הדיירים צריך להיות מתואם קודם הגעתו של השוכר. אין החברה מתחייבת לשכן אורחים שמספרם לא תואם את מספר השוכרים כפי שצויין באישור ההזמנה.
 
*דמי ערבון: בעת הגעתו למקום יפקיד הלקוח בידי המשכיר סכום כמצוין באישור ההזמנה   (voucher)   עם  סיום השהות סכום זה יוחזר במלואו והוא משמש כבטחון במקרה של נזקים לבית, לציוד ו/או לריהוט.
במקרה שהלקוח יעזוב את המקום לפני תום תקופת השכירות, יוחזרו לו דמי הערבון (למעט מקרה של  נזקים), אולם לא יוחזר לו סכום אחר בגין אי-שימוש בדירה.
 
עזיבת המקום: על הלקוח לעזוב את הדירה באותו מצב של סדר וניקיון כפי שקבל אותה. אם לא,
יפחית בעל הבית כ- 5 יורו על כל דייר מן הערבון שהופקד בידו.
 
תלונות: הבתים שאותם אנו מציעים נבחרו באופן יסודי הודות לאיכותם ומצבם וחברת ההשכרה בודקת אותם מדי פעם. תיאורם בקטלוג נעשה באחריות ובתום לב. אין אנו נוטלים על עצמנו אחריות במקרה שחלו שינויים שלא בידיעתנו, אולם נוכל להתערב מיד בכוונה לפתור את הבעיה. כל תלונה חייבת להגיע לחברה בכתב לא יאוחר מ- 48 שעות מן ההגעה למקום.
 
אחריות: אם מסיבות שאינן תלויות בנו לא נוכל לספק את הדירה שהוזמנה ע"י הלקוח, אנו שומרים לעצמנו זכות להציע סידור באותה רמה, או, במקרים יוצאי דופן לבטל את ההזמנה ולהחזיר ללקוח את מלוא הסכום ששולם ללא כל דרישה נוספת מצדו.
 
הערה: במקרה של הליכים משפטיים, יתנהל הדיון בבית המשפט באיטליה באזור שיפוט של החברה, בין הלקוח והחברה המשכירה.
 
פוליסות ביטוח: פרטים על ביטוח נזקים נתן לקבל עם ההזמנה.
תוקף התכנית 30.12.2011 - 01.01.2010
 
קראתי את התנאים ואני מסכים להם:
 _______________________________
(שם וחתימת המזמין)
 
 
   
   
 
כל הזכויות שמורות למיכל פירני 2012 I  תנאי השירות I חופשה באיטליה I מלונות ברומא I טוסקנה I נופש משפחות I צלצלו עכשיו לחופשת החלומות שלכם! 054-4746692

 
לייבסיטי - בניית אתרים